INSEMINARIO

a punk attitude

22.5.06

¿Por que o psiquiátrico de Conxo está precisamente en Santiago?

Despois de 500 e pico anos de investigación o Departamento de I+D do Comité Inseminario para a Explicación dos Misterios do Mundo, ven de determinar (sen marxe de erro) a razón para a ubicación do psiquiático de Conxo:

á proximidade á Universidade de Santiago, facilitando así o acceso ao servizo ao seu principal grupo de usuarios: o profesorado da universidade.

Observase ademais que o acceso a prazas de profesorado provoca un deterioro irreversible do sistema nervioso central, cuios primeioros síntomas aparece ao ano de firmar o contrato. Non existen cura para este misterioso mal, pero Conxo permite minimizar o dano social do profesorado universitario.

Lamentablemente o proceso de segregación das universidades de Vigo e Coruña, non se acompañou deste necesario servizo, de modo que profesorado directamente sin sistema nervioso se ve obligado a continuar na docencia.


O Rei Nintolo

4 Comments:

At 2:23 da tarde, Blogger besbe said...

Eu creo que na Coruña se está dando un fenómeno parecido, ou siguen envexosos da capitalidade ou xa tiña visión de futuro cando hai poucos anos puxeron o minicampus de Oza ao lado do Hospital de Oza (tamén hai internos).

 
At 9:50 da manhã, Anonymous Anónimo said...

"Me estoy volviendo loco,
me estoy volviendo loco,
me estoy volviendo loco, poco a poco, poco a poco.
Me estoy volviendo loco,
me estoy volviendo loco,
me estoy volviendo loco, poco a poco, poco a poco.
Me estoy volviendo loco,
me estoy volviendo loco,
me estoy volviendo loco, poco a poco, poco a poco.
Poco, poco, poco, poco, poco, poco, poco, poco, po".

(Azul y negro)

 
At 10:58 da manhã, Blogger inseminario said...

Gracias Besbellinha. Efectivamente, se verifica a teoría: o destino final do profesorado universitario é acabar chiflados e, en consecuencia, precisanse centros psiquiátricos perto para acollelos rápidamente.

 
At 3:28 da tarde, Blogger besbe said...

Un pracer, xa sabe. Dende A Coruña, corresponsal da Región Galega para Inseminario.

 

Enviar um comentário

<< Home