INSEMINARIO

a punk attitude

14.5.07

Novas: ilegalizado o PP

Madrid.- EFE
O Tribunal Superior ven de ilegalizar ao Partido Popular; nos últimos días, destacados membros de Batasuna pediran en reiteradas ocasións o voto para o Partido Popular e incluso chegaron a ser vistos membros de ETA-Batasuna nos mítines electorais da formación Popular. O líder do PP, Mario Rajoy, manifestou que era unha tropelía e que "eshto no debería haber ocurrido"; igualmente responsabilizou ao Presidente do Goberno, D. José Luis Rodríguez Zapatero da situación. O Secretario Xeral do PSOE desmentiu estas afirmacións e amosouse moi asustado pois Batasuna comezaba a perdir activamente e con gran entusiasmo o voto para a formación política socialista.
Por outra banda, a Fiscalía do Estado plantéxase pedir a suspensión de actividades do Mercadona, pois foi vista unha antiga membro de Batasuna mercando pan de multicereais nun establecemento de Bilbao. A Asociación Nacional de Panificadores e Comerciantes de Cereais (ANPCC) xa manifestou a súa sorpresa e rexeitamento.

16 Comments:

At 5:47 da tarde, Blogger Parzival said...

Bravo!!

 
At 3:11 da manhã, Anonymous Anónimo said...

...

grande.

 
At 12:08 da tarde, Anonymous Calítoe.:. said...

¿E Reticencia Galega desposicionouse xa ó respecto ou aínda se mantén reticente?

 
At 1:11 da tarde, Anonymous Anónimo said...

En Monforte viven ex-militantes do EXGPGC. ¿Deberíamos pedir a ilegalización de Monforte?.

 
At 9:49 da tarde, Anonymous Anónimo said...

non é coña, hai xente que non leva camisetas de kukuxumuxu porque as levaba otegi

 
At 10:41 da manhã, Anonymous fercasbe said...

Exacto! ¿qué dirían entonces los dirigentes del PP?.
Tendrían entonces los de Batasuna el poder de ilegalizar al partido que ellos quisieran, tan solo con pedir el voto para el partido que quisieran eliminar.

 
At 11:27 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Pero a quien pretendeis engañar, si lo hubiera hecho el PP Hubiera condenado la violencia, Lo ha hecho ANV?, No jugueis con las palabras, esta claro quien son asesinos y quien no , no pretendais liar a la gente.

P.D. Quien quiera justificar a HB, que piense que justifica el asesinato.

 
At 11:50 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Qué triste, estáis defendiendo o al menos protegiendo a un partido de asesinos y preferís ver fuera del mapa a un partido demócrata. Podéis estar más o menos de acuerdo con el PP, podéis estar en contra de todas sus ideas, pero ellos no matan, ellos sí son una opción válida en democracia.

Ojalá supiérais ver más allá de partidos e ideologías. La base fundamental es el respeto, el derecho a la vida, cosa que Batasuna, ANV o como queráis llamarlo, no comparten. Y sin embargo les protegéis.

Seguramente pensaríais de forma diferente si compartiérais con "esa gente que mata" vuestro espacio de trabajo como tantos concejales -socialistas, de derechas, etc.- del País Vasco, que están temiendo volver a la situación de hace años en los que a su propio lado se sentaban los asesinos que les controlaban y estudiaban para poder luego matarlos.

El PP no puede estar de acuerdo con la política del Gobierno porque va en contra de todo lo conseguido en años atrás. En las grandes cuestiones de Estado se debería buscar un consenso entre los dos grandes partidos, los dos que pueden llegar a gobernar, que son únicamente PP y PSOE. Podéis no estar de acuerdo con su posición pero de ahí a ensañarse con el PP en lugar de posicionarse en contra de partidos de asesinos... En fin, así nos va en España.

 
At 11:33 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Bravo o mundo ó reves jajajaj moi bo gz ceibe

 
At 12:22 da tarde, Blogger inseminario said...

A confusión é posible!!!!!

 
At 12:26 da manhã, Blogger O Raposo said...

Moi bo, o que pasa é que algúns non teñen sentido do humor.

 
At 8:58 da manhã, Anonymous Chus said...

"En fin, así nos va en España"

Tan mal, tan mal,...

que xa sabedes cal é o mellor xeito de eliminar o terrorismo do Estado ó que pertencemos, non?

 
At 11:56 da manhã, Anonymous Anónimo said...

O governo do PP mandou ás tropas Españolas a Iraq, onde participan moitos galegos, para que participasen en tarefas humanitarias.

 
At 4:10 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Estou co raposo: este país precisa máis gargalladas sobor de todo en proceso electoral...

 
At 7:10 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Unai Romano?

 
At 8:36 da tarde, Anonymous unai romano said...

Si, son eu, diga.

 

Enviar um comentário

<< Home